Воскресенье, 15.06.2025, 16:44
Вы вошли как Гость
Группа "Гости"
Приветствую Вас Гость
Главная » 2013 » Сентябрь » 2 » Список изменений и исправлений в Odyssey 1.1, 3 сентября 2013 года
18:50
Список изменений и исправлений в Odyssey 1.1, 3 сентября 2013 года

Фишки

Радиальное меню

Радиальное меню добавлено в следующие места:

  • Участники флота в вотчлисте
  • Участники флота в окне Флота
  • Квадратики на инфопанели автопилота (для текущей системы это будет показывать радиальное меню для выходного гейта)
  • Линк на следующую по маршруту систему
  • Букмарки в окне Люди и Места
  • Группы дронов в окне дронов

Корабли

Два новых корабля было добавлено в качестве особых призов за первое и второе место в недавно окончившемся 11м Альянсовом чемпионате.


MORACHA

Role Bonus: Can fit Covert Ops cloaks and Covert Cynosural Field Generators.
Skill Related Bonuses:
Gallente Cruiser Skill - 15% bonus to Medium Projectile Turret Falloff.
Minmatar Crusier Skill - 30% bonus to Medium Projectile Turret damage.
Recon Ships Skill - 30% bonus to Stasis Webifier range and 20% reduction in CPU need for cloaking devices.
Special Ability:
25% bonus to Medium Projectile rate of fire.
Statistics:
Slot layout: 4H, 6M, 5L; 3 turrets, 1 launcher.
Fittings: 850 PWG, 400 CPU.
Calibration: 400.
Rig Slots: 2.
Defense (shields / armor / hull) : 2200 / 1900 / 1700.
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 40 / 40 / 50.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 80 / 51.25 / 25 / 10.
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 1415 / 460s / 3.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 260 / 0.47 / 8700000 / 5.67s.
Drones (bandwidth / bay): 25 / 50.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 125km / 430 / 8.
Sensor strength: 28 Ladar.
Signature radius: 90.
Cargo capacity: 320.


CHREMOAS

Role Bonus: Can fit Covert Ops cloaks and Covert Cynosural field generators. Cloak reactivation delay reduced to 5 seconds.
Skill Related Bonuses:
Gallente Frigate Skill - 15% bonus to Small Projectile Turret tracking speed.
Minmatar Frigate Skill - 10% bonus to Small Projectile Turret optimal range and falloff.
Covert Ops Skill - 10% bonus to scan strength of probes and 20% reduction in CPU need for cloaking devices.
Special Ability:
200% bonus to Small Projectile Turret damage.
+10 Virus Strength to Relic and Data Analyzers.
-100% targeting delay after decloaking.
Statistics:
Slot layout: 3 H, 5 M, 3 L, 2 turrets, 1 Launcher.
Fittings: 45 PWG, 275 CPU.
Calibration: 400.
Rig Slots: 2.
Defense (shields / armor / hull) : 500 / 450 / 450.
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 40 / 40 / 50.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 80 / 51.25 / 25 / 10.
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 365 / 250s / 1.46.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 440 / 3.12 / 930000 / 4.02s.
Drones (bandwidth / bay): 15 / 30.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 57.5km / 750 / 7.
Sensor strength: 21 Ladar.
Signature radius: 30.
Cargo capacity: 190.

 
Изменения
 
Аудио
  • Обновлена русская озвучка в начальном ролике игры.
  • Аудиодвижок был улучшен путём создания более умного механизма загрузки банка звуков – это улучшит как использование памяти, так и производительность в целом
  • Больше разновидностей музыки  для густонаселённых Имперских систем
  • 5 новых лоусечных треков

Эксплор и Дедспейс

  • Несколько элитфригов удалили из санктумов и заменили их на НПЦ-БК чтобы увеличить доход и снизить время прохождения для батлов. На этот раз по-настоящему.
  • Были внесены изменения в состав некоторых аномалек, созданных при помощи Ore Prospecting Array, чтобы лучше сбалансировать их относительную стоимость.

- Large Asteroid Clusters: Заменили оба Scordite астероида на Plagioclase (300,000 едииц).
- Enormous Asteroid Clusters (ранее известный как Extra Large Asteroid Cluster): Поменяли все 12 Omber астероидов на Hedbergite (500,000 единиц).
- Colossal Asteroid Clusters (ранее известный как Giant Asteroid Cluster): Поменяли все 6 Pyroxeres астероида на Hemorphite (480,000 единиц).

  • Для систем с трусекьюрити между -0.0  и -0.44:

- Все руды в Large, Enormous (ранее X-Large), и Collosal (ранее Giant) кластерах являются +5% улучшеными вариантами.

  • Выбор другого мини-контейнера в процессе сбора теперь  формирует очередь для автоматического сбора. Если контейнер попадает в очередь, его иконка будет моргать.

Импланты

  • Майндлинки – бонусы ,предоставляемые линками уменьшены с 50% до 25%.
  • Т2 боевые майндлинки (в том числе шахтёрские) были добавлены в Конкордовский ЛП-шоп по цене 20,000 Concord LP  и 20кк  исков.
  • Новые Флотские Майндлинки с бонусом 25% к двум разным дисциплинам одновременно (в соответствии с бонусами на расовые командные корабли) были добавлены в расовые ЛП-шопы по цене 100,000 LP и 100кк исков, а также с требованием предъявить по одному из каждых простых Т2 майндлинка, которые они объединяют

 

Модули


 
Энергетические вампиры (Носфы иил Носферату) теперь работают по новой механике. Вместо того, чтобы проверять количество капы у цели в процентах, модуль будет проверять, имеет ли цель больше капы в абсолютном выражении. Подробнее можно прочитать здесь.
 
Все средние рельсы изменяются следующим образом:
15% увеличение РОФ (частоты стрельбы).
15% увеличены наносимые повреждения.
15% уменьшена скорость слежения
Все средние дальнобойные лазеры (бимы) изменяются следующим образом
25% увеличены наносимые повреждения.
10% уменьшена скорость слежения.
Вся средняя артиллерия изменяется следующим образом
10% увеличение РОФ (частоты стрельбы)..
5% уменьшена скорость слежения.

 
Боевые линки (кроме шахтёрских) больше нельзя активировать под полем ПОСа
Требования к ПГ у всех ганговых линков уменьшены на 100.
Значительные изменения были сделаны в силе бонусов, предоставляемых ганговыми линками:
 
 

Список новых бонусов

All defensive (Siege and Armored) links:
T1: 4.8%.
T2: 6%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 25.9%.
Максимум до патча: 35%.

Information Warfare: Electronic Superiority bonuses to ECM and Target Painters:
T1: 6.4%.
T2: 8%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 34.5%.
Максимум до патча: 35%.

Information Warfare: Electronic Superiority bonuses to Tracking Disruptors and Sensor Damps:
T1: 4%.
T2: 5%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 21.5%.
Максимум до патча: 21%.

Information Warfare - Recon Operation:
T1: 6.4%.
T2: 8%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 34.5%.
Максимум до патча: 35%.

Information Warfare - Sensor Integrity:
T1: 9.6%.
T2: 12%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 51.75%.
Максимум до патча: 53%.

Skirmish Warfare - Evasive Maneuvers:
T1: 6.4%.
T2: 8%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 34.5%.
Максимум до патча: 35%.

Skirmish Warfare - Interdiction Maneuvers:
T1: 6.4%.
T2: 8%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 34.5%.
Максимум до патча: 53%.

Skirmish Warfare - Rapid Deployment:
T1: 5.6%.
T2: 7%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 30.2%.
Максимум до патча: 35%.

Mining Foreman - Laser Optimization and Harvester Capacitor:
T1: 6%.
T2: 7.5%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 42.2%.
Максимум до патча: 42.2%.

Mining Foreman - Field Enhancement:
T1: 13.6%.
T2: 17%.
Максимальный бонус с линка со всеми модификаторами: 95.7%.
Максимум до патча: 95%.


 
 
Линк Information Warfare: Sensor Integrity  будет теперь даввать бонус и на силу сенсоров и на дальность лока.
 
Большинство локальных модулей ремонта брони и накачки щита теперь работают эффективнее:
 
- Количество ремонтируемых всеми субкапитальными модулями ремонта брони (в том числе и Ancillary Armor Repairer) ХП увеличено на 15%.
- Увеличена накачка щита для некоторых субкапитальных модулей накачки (T1, все мета, T2, Storyline, Domination, Republic Fleet)  на 15%.
- Увеличена накачка щита для больших дедспейс/офицерских и ХЛ дедспейс/офицерских модулей накачки на 10%.
- Бонус восстанавливаемых ХП щита модулями Caldari Navy и Dread Guristas  увеличен на 5%.
- Малые и средние дедспейс, все типы АШБ и капитальные модули без изменений

Зонды и сканирование

За подробностями обращаться в этот девблог (офф/евруком).

  • Аномалии и сигнатуры больше не удаляются из окна результатов, если они имеют силу сигнала 0%.
  • Результаты сканирования больше не теряют следующую информацию: Скангруппа, группа и тип. Это значит, что если сигнатура «АБВ-123» после вашего сканирования оказалась БШ Мегатрон, то вы всегда будете видеть, что это мегатрон, даже если последующие сканы сделают силу сигнала меньше 75%.
  • Введены Произвольные формации зондов. В окне сканера теперь есть третья кнопка формаций, которая будет запускать зонды  в соответствии с последней выбранной заданной игроком формации. Она имеет встроеную кнопку выбора,при помощи которой можно управлять формациями – сохранить, удалить и т.д. Всего можно иметь до 10 формаций, в которых будет любое количество зондов - от 1 до 8.

Радиальное меню

  • Маленькая стрелочка добавлена в те варианты, где можно выбирать дистанцию/расстояние, чтобы выделить выбор и указать, что есть дальнейший выбор.
  • Добавлен индикатор, указывающий на то, какой объект инициировал радиальное меню – Брекеты будут отображаться белым кружком, а пункты в списках будут выделены подсвечиванием.
  • Если время клика очень мало и мышь в тот момент не двигалась (то есть радиальное меню не используется), клик будет воспринят как клик (например выбор цели когда Задержка радиального меню равна 0… хотя это не рекомендуется)
  • «Установить пункт назначения» теперь первичное действие дя Астероидов, Станций, солнечных систем, лун, гейтов, планет, если они не находятся в этой же системе (например, из закладок в Людях и местах)
  • "Прыгнуть к Х" теперь первичная возможность у пилотируемых блекопсов.
  • «Открыть трюм» теперь можно через радиальное меню на вашем корабле
  • «Открыть флотовый ангар» теперь первичный вариант у пилотов орки

Следующие первичные действия добавлены группам структур:
 
Assembly array - Access Storage.
Corporate Hangar Array - Access Storage.
Mobile Laboratory - Access Storage.
Mobile Laser Sentry - Access Crystal Storage.
Mobile Hybrid Sentry - Access Ammunition.
Mobile Missile Sentry - Access Ammunition.
Mobile Projectile Sentry - Access Ammunition.
Mobile Reactor - Access Storage.
Personal Hangar - Access Storage.
Refining Array - Access Refinery.
Ship Maintenance Array - Access Vessels.
Silo - Access Storage.
Infrastructure Hub -  Open Infrastructure Hub Manager.

Ребаланс кораблей:

Доминиксу снижен бонус на скорость слежения дронов и их оптимал с 10% за уровень до 7,5% за уровень


Ребаланс кораблей – командные корабли

 
Командные корабли были изменены вместе с ганговыми линками, чтобы сделать их использование более соблазнительным
Точные значения смотрите ниже. Числа в скобках (+/-) отражают изменения по сравнению с предыдущими значениями на Транке для быстрого сравнения.
 

ABSOLUTION

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Amarr Battlecruiser Bonuses:
4% bonus to all Armor Resistances.
10% bonus Medium Energy Turret capacitor use.
Command Ships Bonuses:
5% bonus to Medium Energy Turret rate of fire.
10%(+5) bonus Medium Energy Turret damage.
3% bonus to strength of Armored Warfare and Information Warfare links.
Statistics:
Slot layout: 7 H, 3 M, 7 L, 5 turrets (-1), 0 launchers (-1).
Fittings: 1500 PWG (-75), 400 CPU.
Defense (shields / armor / hull) : 2900(-463) / 5300(+695) / 4600(+276).
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 20 / 70(+7.5) / 87.5(+6.25).
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 35 / 62.5(+9.38) / 80(+10).
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 3375 / 750s / 4.5.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 150 / 0.71(+0.006) / 13300000(-200000) / 13.09s(-0.09).
Drones (bandwidth / bay): 25 / 25.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 75km (+25) / 210 / 7(+1).
Sensor strength: 21 Radar (+5).
Signature radius: 265.
Cargo capacity: 375 (+25).

 
DAMNATION

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Amarr Battlecruiser Bonuses:
4% bonus to all Armor Resistances.
10% bonus to Heavy Assault Missile and Heavy Missile velocity.
Command Ships Bonuses:
10% bonus to all Armor hitpoints.
10% bonus to Heavy Assault Missile and Heavy Missile damage.
3% bonus to strength of Armored Warfare and Information Warfare links.
Statistics:
Cargo capacity: 645.
Signature radius: 265.
Sensor strength: 22 Radar (+6).
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 70km (+20) / 210 / 7(+1).
Drones (bandwidth / bay): 50 (+25) / 100 (+75).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 150 / 0.7(-0.004) / 13500000 / 13.10s(-0.08).
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 3375 / 750s / 4.5.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 35 / 62.5 / 80.
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 20 / 70 / 87.5.
Defense (shields / armor / hull) : 3600(+137) / 4700(+95) / 4400(+76).
Fittings: 1300(-290) PWG, 500(+25) CPU.
Slot layout: 7 H, 4 M, 6 L , 2 turrets (-2), 5 Launchers.

 
NIGHTHAWK

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Caldari Battlecruiser Bonuses:
4% bonus to all Shield Resistances.
7.5%(+2.5) bonus to heavy and heavy assault missile kinetic damage.
Command Ships Bonuses:
7.5%(+2.5) bonus to Heavy Assault and Heavy missile launcher rate of fire.
5% bonus to Heavy Assault Missile and Heavy Missile explosion radius (was explosion velocity).
3% bonus to strength of Siege Warfare and Information Warfare links.
Statistics:
Slot layout: 7 H, 5 M, 5 L , 2 turrets (+1), 5 Launchers (-1).
Fittings: 1000 PWG (+290), 560 CPU (+5).
Defense (shields / armor / hull) : 5500(+695) / 3200(-163) / 3700(-144).
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 80(+10) / 70(+7.5) / 50.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 86.25(+6.88) / 62.5(+9.38) / 10.
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 2812(-187.5) / 625s(-41.7) / 4.5.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 140 / 0.65(+0.02) / 14810000(+800000) / 13.35s (+1.15).
Drones (bandwidth / bay): 25 / 25.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 80km (+20) / 195 / 9(+1).
Sensor strength: 24 Gravimetric (+5).
Signature radius: 285.
Cargo capacity: 700.

 
VULTURE

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Caldari Battlecruiser Bonuses:
4% bonus to all Shield Resistances 1.
0% bonus to Medium Hybrid Turret optimal range.
Command Ships Bonuses:
10% bonus to Medium Hybrid Turret optimal range.
10% bonus to Medium Hybrid Turret damage.
3% bonus to strength of Siege Warfare and Information Warfare links.
Statistics:
Cargo capacity: 400 (+55).
Signature radius: 285.
Sensor strength: 23 Gravimetric (+4).
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 95km (+20)/ 195 / 9(+1).
Drones (bandwidth / bay): 25 / 25.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 140 / 0.67(+0.042) / 14000000(-10000) / 13s (+0.8).
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 3000 / 667s / 4.5.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 86.25 / 62.5 / 10.
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 80 / 70 / 50.
Fittings: 1275 PWG, 545 CPU Defense (shields / armor / hull) : 5300(+495) / 3400(+37) / 3900(+56).
Slot layout: 7 H , 6 M, 4 L, 5 turrets, 2 launchers (-3).

 
ASTARTE

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Gallente Battlecruiser Bonuses:
7.5%(+2.5) bonus to Medium Hybrid Turret damage.
7.5% bonus to Armor Repairer effectiveness.
Command Ships Bonuses:
7.5% bonus to Medium Hybrid Turret rate of fire (was 5% damage).
10% bonus to Medium Hybrid Turret falloff.
3% bonus to strength of Armored Warfare and Skirmish Warfare links.
Statistics:
Slot layout: 7 H, 4 M, 6 L, 5 turrets (-2), 2 launchers (+2).
Fittings: 1350 PWG (-100), 440 CPU.
Defense (shields / armor / hull) : 3400(-444) / 4900(+576) / 5000(+195).
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 60(+10) / 85(+7.5) / 50.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 67.5(+8.13) / 83.75(+8.13) / 10.
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 3000(+187.5) / 667s(+41.7) / 4.5.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 155 / 0.7(+0.03) / 12300000 (-950000) / 11.94s (-0.34).
Drones (bandwidth / bay): 50 / 75(+25) Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 75km (+20) / 200 / 8(+1).
Sensor strength: 23 Magnetometric (+5).
Signature radius: 300.
Cargo capacity: 400.

 
EOS

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Gallente Battlecruiser Bonuses:
7.5% bonus to Armor Repairer effectiveness.
10% bonus to drone damage and hitpoints (was 5% MHT damage).
Command Ships Bonuses:
7.5% bonus to Heavy Drone tracking and microwarp velocity (was drone bay bonus).
7.5% bonus to Medium Hybrid Turret tracking (was link bonus).
3% bonus to strength of Armored Warfare and Skirmish Warfare links.
Statistics:
Slot layout: 6 H (-1), 4 M, 6 L, 4 turrets (-1).
Fittings: 1200 PWG (-225), 425 CPU (-25).
Defense (shields / armor / hull) : 3300(-544) / 5100(+776) / 5500(+695).
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 0 / 60 / 85 / 50.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 50 / 67.5 / 83.75 / 10.
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 2812 / 625s / 4.5.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 145 / 0.704 / 13000000(-250000) / 12.69s (-0.24).
Drones (bandwidth / bay): 125 (+50) / 250 (+100) Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 65km (+10) / 200 / 8(+1).
Sensor strength: 22 Magnetometric (+4).
Signature radius: 300.
Cargo capacity: 400.

 
SLEIPNIR

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Minmatar Battlecruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Projectile Turret damage (was 5% RoF).
7.5% bonus to shield boosting amount.
Command Ships Bonuses:
10%(+5) bonus to Medium Projectile Turret damage.
10% bonus to Medium Projectile Turret falloff.
3% bonus to strength of Siege Warfare and Skirmish Warfare links.
Statistics:
Slot layout: 7 H (-1), 5 M, 5 L, 5 turrets (-2), 2 Launchers (-1).
Fittings: 1300 PWG (-160), 475 CPU.
Defense (shields / armor / hull) : 4500(+176) / 3600(-244) / 3500(+137).
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 75(+12.5) / 60(+10) / 40 / 50.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 90(+5) / 67.5(+8.13) / 25 / 10.
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 2625 / 583s / 4.5.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 165 / 0.704 / 12800000(+300000) / 12.49s (+0.3).
Drones (bandwidth / bay): 25(-15) / 25(-15).
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 70km (+25) / 220 / 7(+1).
Sensor strength: 20 Ladar (+4).
Signature radius: 240.
Cargo capacity: 475.

 
CLAYMORE

Role Bonus: Can fit up to three Warfare Link modules.
Minmatar Battlecruiser Bonuses:
5% bonus to Heavy Missile and Heavy Assault Missile rate of fire (was MPT RoF).
7.5% bonus to shield boosting amount.
Command Ships Bonuses:
5% bonus to Heavy Missile and Heavy Assault Missile rate of fire (was link bonus).
5% bonus to Heavy Missile and Heavy Assault Missile explosion velocity (was MPT tracking).
3% bonus to strength of Siege Warfare and Skirmish Warfare links.
Statistics:
Slot layout: 7 H (-1), 6 M, 4 L, 2 turrets (-3), 5 Launchers (+2).
Fittings: 1100 PWG (-290), 525 CPU (+10) Defense (shields / armor / hull) : 4700(+376) / 3800(-44) / 3400(+37).
Base shield resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 75 / 60 / 40 / 50.
Base armor resistances (EM/Therm/Kin/Exp): 90 / 67.5 / 25 / 10.
Capacitor (amount / recharge rate / average cap per second): 2625 / 583s / 4.5.
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 170 / 0.7(-0.004) / 12500000 / 12.13s (-0.07).
Drones (bandwidth / bay): 50(+10) / 75(+35) Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 65km (+20) / 220 / 7(+1)
Sensor strength: 22 Ladar (+6).
Signature radius: 240.
Cargo capacity: 575 (+100).

 
Субсистемы стратегических крейсеров Warfare Processor теперь предоставляют 2%ое увеличение в силе ганговых линков за уровень умения расовой защитной подсистемы. Они также будут давать бонусы на три разных типа ганговых линков:
Loki: Siege, Armored, Skirmish.
Proteus: Armored, Skirmish, Information.
Tengu: Siege, Skirmish, Information.
Legion: Armored, Skirmish, Information.
 
Ребаланс кораблей – тяжелые штурмовые крейсеры (ХАКи)
  • Хаки были ребалансированы, чтобы сделать их использование более приятным:
  • Подробные данные ребаланса смотрим ниже. . Числа в скобках (+/-) отражают изменения по сравнению с предыдущими значениями на Транке для быстрого сравнения.
  • Все ХАКи получают новый ролевой бонус: уменьшение на 50% сигнатуры при включенном МВД
  • Все ХАКи получат 7-8 единиц мощности сенсоров
  • Все ХАКи получат от 15к до 25к дополнительной дальности лока.
  • Все ХАКи получат скорость регенерации капы около 5,5 ед/сек, вместо 3,5-4,5 ед/сек ранее
  • Вышеуказанные изменения вместе с индивидуальными изменениями усилят роль ХАКов как крепких флотовых кораблей.
SACRILEGE

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Amarr Cruiser Bonuses:
5% to Heavy Assault and Heavy Missile damage (added heavy missiles).
4% to all Armor Resistances.
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
10% bonus to Heavy Missile and Heavy Assault Missile velocity (was capacitor recharge time).
5% bonus to Missile Launcher rate of fire.
Slot layout: 6H, 4M, 5L; 1 turrets(-3), 5 launchers.
Fittings: 1100 PWG(+70), 420 CPU(+20).
Defense (shields / armor / hull) : 1100(-293) / 2250(+162) / 1690(+2).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1700(+75) / 255s (-80s) / 6.66s (+1.8).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 200(+2) / .567 / 11750000(-540000) / 9.24s(-.4).
Drones (bandwidth / bay): 50(+35) / 50(+35).
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 70km(+20km) / 312 / 7.
Sensor strength: 22 Radar(+7).
Signature radius: 135(-5).

 
ZEALOT

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Amarr Cruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Energy Turret capacitor use.
5% bonus to Medium Energy Turret rate of fire.
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Energy Turret optimal range.
5% bonus to Medium Energy Turret damage.
Slot layout: 5H, 3M, 7L; 5 turrets, 0 launchers.
Fittings: 1180 PWG, 320 CPU.
Defense (shields / armor / hull) : 980(-4) / 2250 / 1670(-18).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1500 / 285s (-50s) / 5.26/s (+.78).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 210(+1) / .553 / 12580000 / 9.64s.
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 75km(+20km) / 306 / 6.
Sensor strength: 21 Radar(+8).
Signature radius: 125.

 
CERBERUS

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Caldari Cruiser Bonuses:
5% bonus to Kinetic Missile damage.
10% bonus to Missile velocity.
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
10% bonus to Missile flight time.
5% bonus to Missile Launcher rate of fire.
Slot layout: 6H, 5M, 4L; 0 turrets, 6 launchers(+1).
Fittings: 800 PWG(+165), 520 CPU(+80).
Defense (shields / armor / hull) : 2000(-4) / 1200(+4) / 1400(-6).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1200(+137.5) / 235s (-100s) / 5.1/s (+1.93).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 220(+45) / .463 / 12720000 / 8.17s.
Drones (bandwidth / bay): 15(+15) / 15(+15).
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 95km(+15km) / 282 / 6.
Sensor strength: 24 Gravimetric(+8).
Signature radius: 135.

 
EAGLE

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Caldari Cruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Hybrid Turret optimal range.
4% bonus to shield resistances.
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Hybrid Turret optimal range.
5% bonus to Medium Hybrid Turret damage.
Slot layout: 5H(-1), 6M(+1), 4L; 5 turrets, 2 launchers.
Fittings: 990 PWG(+115), 440 CPU(+2).
Defense (shields / armor / hull) : 2500(+391) / 1250(-16) / 1550(+3).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1350(-25) / 255s (-80s) / 5.29/s (+1.2).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 180(+16) / .576 / 11720000 / 9.36s.
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 90km(+20km) / 252 / 8.
Sensor strength: 25 Gravimetric(+7).
Signature radius: 140(-10).

 
DEIMOS

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Gallente Cruiser Bonuses:
5% bonus to Medium Hybrid Turret damage.
7.5% bonus to Armor Repair amount.
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Hybrid Turret falloff.
5% Medium Hybrid Turret damage.
Slot layout: 5H(-1), 4M(+1), 6L; 5 turrets, 0 launchers.
Fittings: 1050 PWG(+60), 360 CPU(+10).
Defense (shields / armor / hull) : 1200(+40) / 2100(+60) / 2550(+19).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1400(+25) / 225s (-110s) / 6.2/s (+2.1).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 230(+22) / .475(-.055) / 11460000 / 7.54s(-.875).
Drones (bandwidth / bay): 50 / 50.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 85km(+20km) / 270 / 6.
Sensor strength: 22 Magnetometric(+7).
Signature radius: 150(-10).

 
ISHTAR

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Gallente Cruiser Bonuses:
7.5% bonus to Heavy Drone max velocity and tracking(was 5% bonus to Medium Hybrid Turret damage).
10% bonus to Drone hitpoints and damage.
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
5 km bonus to Drone operation range per level.
7.5% bonus to Sentry Drone optimal range and tracking speed(was bonus to drone bay capacity).
Slot layout: 4H(-1), 5M, 5L; 4 turrets(+1), 0 launchers.
Fittings: 780 PWG(+80), 340 CPU(+55).
Defense (shields / armor / hull) : 1400 (-6) / 1600 (-18) / 2300 (+191).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1400 (+275) / 265s (-70s) / 5.28/s (+1.9).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 195(+4) / .52 / 11100000 / 8.43s.
Drones (bandwidth / bay): 125 / 375(+250).
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 80km(+20km) / 294 / 7.
Sensor strength: 23 Magnetometric (+7).
Signature radius: 145.

 
VAGABOND

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Minmatar Cruiser Bonuses:
5% bonus to Medium Projectile Turret rate of fire.
7.5% bonus to shield boost amount (was 5% bonus to max velocity).
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Projectile Turret falloff.
5% bonus to Medium Projectile Turret damage.
Slot layout: 6H, 4M, 5L; 5 turrets, 1 launchers(-1).
Fittings: 900 PWG(+45), 400 CPU(+5).
Defense (shields / armor / hull) : 1750(+97) / 1400(+63) / 980(-4).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1200(+137.5) / 245s (-90s) / 4.9/s (+1.7).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 295(+56) / .504 / 11590000 / 8.1s.
Drones (bandwidth / bay): 25 / 25.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 70km(+20km) / 330 / 6(+1).
Sensor strength: 21 Ladar(+7).
Signature radius: 115.

 
MUNINN

Role Bonus: 50% reduction in MicroWarpdrive signature radius penalty.
Minmatar Cruiser Bonuses:
5% bonus to Medium Projectile Turret rate of fire.
5% bonus to Medium Projectile Turret damage.
Heavy Assault Cruiser Bonuses:
10% bonus to Medium Projectile Turret optimal range.
7.5% bonus to Medium Projectile Turret tracking speed.
Slot layout: 6H(-1), 3M, 6L(+1); 5 turrets, 1 launchers(-2).
Fittings: 1160 PWG, 355 CPU.
Defense (shields / armor / hull) : 1580(-2) / 2000(-4) / 1400(-6).
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 1300(+50) / 255s (-80s) / 5.1/s (+1.4).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 210(+14) / .571 / 11750000 / 9.3s.
Drones (bandwidth / bay): 25 / 25.
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 80km(+25km) / 294 / 6(+1).
Sensor strength: 21 Ladar(+8).
Signature radius: 125(-5).

 
Ребаланс кораблей – Промышленные корабли (индусы)
 
Как и их боевые собратья, индусы были разделены по ролям, а не по тиерам.
 
Каждая раса получает индус, специализируемый на размере трюма (Tayra, Bestower, Mammoth и Iteron Mark V).
 
Чтобы подчеркнуть уничтожение тиеров, мы переименовали некоторые корабли:
 
Badger Mark II стал Tayra.
Iteron превратился в Nereus.
Iteron Mark II мутировал в Kryos.
Iteron Mark III породил Epithal.
Iteron Mark IV произвёл Miasmos.
 
Каждая раса получила индус, специализирующийся на скорости и прочности (Badger, Sigil, Wreathe и Nereus).
 
Мы  также вводим индусы со специальными трюмами:
  • Hoarder получает специальный отсек для патронов и прочих зарядов, от обычных патронов до зарядов капбустера и нанитной пасты.
  • Kryos получает специальный отсек для минералов
  • Epithal будет снабжён спецальным трюмом для продуктов планетарного взаимодействия.
  • Miasmos получает трюм для руды, льда и необработанного газа.

Переименование Iteron Mark IV затронет и специальные издания этого корабля, у которых любое упоминание "Iteron Mark IV” будет заменено на "Miasmos”.
Для более подробного объяснения смотрите в этот блог (офф/евруком)
 

SIGIL

Amarr Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity
+5% Agility (was max velocity).
Slot layout: 2H, 4M(+1), 6L(+1); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 250 PWG(+180), 300 CPU(-450).
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 2100(-900) / 17150m3
Defense (shields / armor / hull) : 780(+624) / 1900(+884) / 2400(+1540).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 125(-30) / .86(-.14) / 11000000 / 13.1(-2.1).
Signature radius: 175(-35).
Warp speed: 6au/s (+1.5).

 
BADGER

Caldari Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity.
+5% Agility (was max velocity).
Slot layout: 2H(+1), 6M(+2), 4L(+2); 1 turrets , 1 launchers(+1).
Fittings: 185 PWG(+135), 380 CPU(-370).
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 3900(-225) / 19593m3.
Defense (shields / armor / hull) : 1440(+1166) / 750(+7) / 2060(+1200).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 127(+7) / .94(+.15) / 10650000(-2100000) / 13.8(-.1).
Signature radius: 190(-30).
Warp speed: 6au/s (+1.5).

 
WREATHE

Minmatar Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity.
+5% Agility (was max velocity).
Slot layout: 2H(+1), 5M(+3), 5L(+3); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 200 PWG(+155), 320 CPU(-280).
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 2900(-400) / 18576m3.
Defense (shields / armor / hull) : 1140(+1061) / 1000(+257) / 2250(+1469).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 140(+15) / .81(-.19) / 10000000 / 11.2(-2.6).
Signature radius: 155(-5).
Warp speed: 6au/s (+1.5).

 
NEREUS

Gallente Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity.
+5% Agility (was max velocity).
Slot layout: 2H(+1), 5M(+3), 5L(+3); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 215 PWG(+170), 350 CPU(-250).
DRONES (bay / bandwidth): 30m3 / 15mbit.
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 2700(-300) / 17294m3.
Defense (shields / armor / hull) : 960(+881) / 1050(+269) / 2600(+1819).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 130(+5) / .78(-.22) / 11250000(+1000000) / 12.2(-2).
Signature radius: 185(-5).
Warp speed: 6au/s (+1.5).

 
BESTOWER

Amarr Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 2H, 3M(-1), 6L(+2); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 90 PWG(+20), 230 CPU(-520).
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 4800 / 39201m3.
Defense (shields / armor / hull) : 450(+255) / 850(-323) / 940(-233).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 110(-15) / .95(-.05) / 13500000 / 17.7(-.9).
Signature radius: 215(+5).
Warp speed: 4.5au/s.

 
TAYRA

Caldari Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 2H, 5M(-1), 4L(+1); 1 turrets , 1 launchers(+1).
Fittings: 80 PWG, 320 CPU(-680).
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 7300(+2050) / 36674m3.
Defense (shields / armor / hull) : 680(+132) / 760(-256) / 810(-206).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 115 / .93 / 13000000(-500000) / 16.8(-.6).
Signature radius: 230(-20).
Warp speed: 4.5au/s.

 
MAMMOTH

Minmatar Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 2H, 4M(-1), 5L(+1); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 80 PWG, 250 CPU(-500).
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 5500(-125) / 35230m3.
Defense (shields / armor / hull) : 640(+249) / 600(-494) / 935(-238).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 120(+10) / .91(-.09) / 11500000(-1000000) / 14.5(-2.8).
Signature radius: 180(-20).
Warp speed: 4.5au/s.

 
ITERON MARK V

Gallente Industrial Skill Bonus per level:
+5% Cargo Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 2H, 4M(-1), 5L; 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 85 PWG, 270 CPU(-580).
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 5800(-200) / 37152m3.
Defense (shields / armor / hull) : 540(+71) / 650(-718) / 970(-515).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 105(-5) / .87(-.13) / 12500000(+750000) / 16.3.
Signature radius: 220(-10).
Warp speed: 4.5au/s.

 
KRYOS

Gallente Industrial Skill Bonus per level:
+10% Mineral Bay Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 2H(+1), 4M, 4L(+2); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 110 PWG(+55), 250 CPU(-500).
Cargo (capacity / Mineral Bay Capacity): 550(-3200) / 43000.
Defense (shields / armor / hull) : 600(+444) / 700(-160) / 970(+71).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 120 / .92(-.08) / 12625000(+1625000) / 16.1(+.9).
Signature radius: 210.
Warp speed: 4.5au/s.

 
EPITHAL

Gallente Industrial Skill Bonus per level:
+10% PI Commodities Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 2H, 4M(+1), 4L(+1); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 130 PWG(+55), 270 CPU(-480).
Cargo (capacity / Planetary Commodities Hold): 550(-4325) / 45000.
Defense (shields / armor / hull) : 580(+306) / 740(-354) / 1000(-377).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 120(+5) / .9(-.1) / 12800000(+2300000) / 16(+1.4).
Signature radius: 195(-5).
Warp speed: 4.5au/s.

 
MIASMOS

Gallente Industrial Skill Bonus per level:
+10% Ore Hold Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 2H(+1), 4M, 4L(+1); 1 turrets , 0 launchers.
Fittings: 120 PWG(+50), 260 CPU(-490).
Cargo (capacity / Ore Hold Capacity): 550(-4700) / 42000.
Defense (shields / armor / hull) : 590(+355) / 710(-306) / 950(-223).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 120 / .94(-.06) / 12975000(+1725000) / 16.9(+1.3).
Signature radius: 205(-15).
Warp speed: 4.5au/s.

 
HOARDER

Minmatar Industrial Skill Bonus per level:
+10% Ammo Bay Capacity.
+5% Max Velocity.
Slot layout: 3H(+1), 4M(+1), 3L; 2 turrets(+1), 0 launchers.
Fittings: 180 PWG(+120), 300 CPU(-350).
Cargo (capacity / Ammo/Charge Bay Capacity): 500(-4600) / 41000.
Defense (shields / armor / hull) : 840(+566) / 800(-216) / 2100(+1084).
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 120 / .85(-.15) / 10625000(-875000) / 12.5(-3.4).
Signature radius: 185(+5).
Warp speed: 4.5au/s.
Unpacked Volume: Increased to 400000.

 

Просмотров: 857 | Добавил: slayer49 | Рейтинг: 0.0/0
Форма входа
Категории раздела
Поиск
Статьи
[20.12.2013]
Классы Вормхолов
[20.12.2013]
Wormhole, вормхолы в eve.
[03.03.2013]
Эксплуатация ресурсов планет
[08.01.2013]
Перенос настроек овервью
Полезные ссылки
  • Триал на 14 дней
  • EVE Online Monitor
  • EVE Online EVE RU
  • DOTLAN EVE Maps
  • COSMIC ANOMALY
  • EVE-AGENTS
  • EVE SURVIVAL
  • EVE PLANETS
  • LP Stores
  • EVE Central
  • Вселенная EVE Online
  • Цитатник Рунета
    Наш опрос
    Оцените наш сайт
    Всего ответов: 105
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Copyright EVE Offline © 2025 |